Voor werkgevers/werknemers

Aandacht voor miscommunicatie loont, dat is al sinds 1991 onze ervaring. Aspecten van cultuurverschillen werken door in de communicatie. Wat voor de ene persoon logisch is hoeft dat voor de ander helemaal niet te zijn. Miscommunicatie is vervelend voor zowel de werknemer als de werkgever. Het veroorzaakt onder andere angsten en soms ook boosheid bij de betrokkenen, verder ook irritaties in de omgang, onduidelijkheid en ontevredenheid bij de klanten, minder productiviteit en meer ziekmeldingen.

Via persoonlijke training en coaching gericht op de praktijk lukt het om deze blokkades snel en effectief aandacht te geven. We maken gebruik van herkenbare casussen en ook uw eigen praktijksituaties, waardoor u makkelijk en snel met het geleerde aan de slag kunt. Ervaring laat zien dat het echt werkt!

Door er tijdig aandacht aan te geven begrijpt men elkaar beter. Dat alles voorkomt uitval en ziekteverzuim van fijne medewerkers. Juist daarom is onze aanpak met intercultureel communiceren en coaching interessant voor medewerkers en werkgevers.

‘Mijn collega’s zien nu een spontane leuke collega, we begrijpen elkaar veel beter!’
‘Ik kan zonder angst praten en kan ook de werkprocessen en verwachtingen op het werk beter volgen’.
'Ik leerde zoveel bij Senata dat het mijn leven veranderde, ik voel me sterker, ik heb meer zelfvertrouwen als werknemer, maar ook als partner en als vader'.

Sample title

'Door verbetering van mijn taal en communicatie kreeg ik veel meer zelfvertrouwen, kon ik mijn talenten laten zien ‘.